REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem ale rozmiar nie pasuje (np. bransoletka jest za duża) zastosowanie ma w takim razie procedura zwrotu towaru!
W przypadku reklamacji danego towaru:
1. Należy wypełnić formularz reklamacji - do pobrania tutaj.
2. Następnie produkt należy wysłać pod adres: La Force Magdalena Piergies, Kraśnik górny 72b, 59-700 Bolesławiec
UWAGA!
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero później skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia reklamacji towaru.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), La Force Magdalena Piergies zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt-wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym lub gotówką.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964. Kodeks cywilny.